اطلاعیه

اطلاعیه

یک - در زیر هر محتوا زمان ویدئو نوشته میشود ( مثلا ٩ دقیقه )

دو- در اینیستاگرام فقط حدود  یک دقیقه از محتوا جهت اطلاع رسانی در پیج بارگزاری میشود و برای آگاهی از بقیه محتوا باید به سایت آکادمی ریسک بازار مراجعه کنید.

سه - خیلی از دوستان بر اساس همان یک دقیقه می خواهند نتیجه گیری کنند و براساس همان یک دقیقه محتوا را رد یا قبول کنند  و بر اساس همان یک دقیقه در قسمت اظهار نظر اینستاگرام وارد و اظهار نظر می کنند که خطاست و تقاضا میشود پس از شنیدن متن کامل اظهار نظر کنید.

چهار- در اینستاگرام حدود ١5٠٠ ویدئو وجود دارد لطفا  پس از شنیدن ٢٠٠ ویدئو شروع به اظهار کنید، کسانی که با دیدن کمتر از ٢٠٠ ویدئو ، بر اساس مطالب اینستاگرام ، تصمیم بگیرند قطعا زیان می کنند و اگر اظهار نظر کنند بر اساس یک بخش از مطالب و بدون آگاهی از بقیه مطالب اظهار نظر کرده اند درست مثل این است که ٢٠ صفحه از یک کتاب را بخوانید و در مورد ١٩٠ صفحه دیگر قضاوت کنید.

پنج - کسانی که با دیدن ٢٠٠ پست آخر نظر می دهند مطالب ما برای آنها مفید است و کسانی که فرصت مطالعه ٢٠٠ پست آخر را ندارند لطفا به کانال های دیگر مراجعه کنند مطالب ما باعث تغییر و برداشت های غلط  آنها میشود.

شش - بیش از هفتاد درصد انتقادات به محتواهای ما به سبب عدم شناخت و اطلاع از سیاست های پولی(انبصاطی و انقباضی) است چه در ایران چه در جهان که در یک سمینار دو ساعته رایگان کامل توضیح داده شده و بدون آگاهی از آن برداشت از مطالب ما ناقص و نادقیق و اشتباه است.

هفت - در مورد سهام دو سمینار رایگان دو ساعته در سایت موجود است که پایه و اصول کلیه مطالب در مورد بازار سرمایه است ، بدون آگاهی از این دو سمینار ، مطالب بورسی ما را رد یا قبول نکنید.

هشت -عده ای در سرمایه گذاری فقط به قدم اول فکر می کنند هدف ما تحلیل قدم دوم و قدم آخر است . اینکه چگونه می توان در کوتاه مدت سود بدست آورد هدف ما نیست در این مورد به منابع دیگر مراجعه کنید اما اینکه عاقبت این سود کوتاه مدت به کجا می کشد هدف ماست ، پس برای اینکه فردا تا ساعت ١١ چگونه می توان سود بیشتر کسب کرد به منابع دیگر مراجعه کنید اما  اگر می خواهید بدانید آخر و عاقبت سود های فردایی چه خواهد شد  مطالب ما برای شما مفید است .

نه - در کوتاه مدت آمار علیه ماست. ما ریسک های سود های کوتاه مدت را نشان می دهیم ، ما نشان می دهیم کدامیک از سود های کوتاه مدت تله است برای خالی کردن جیب شما ، هدف ما تفکیک سود کوتاه مدت از تله است .ما نشان می دهیم کدامیک از سود های کوتاه مدت ، دان پاشیدن است برای خالی کردن جیب شما .

مقالات